Novosti

Facebook stran

Home

VictronConnect za Android telefone

 

vic1

 

Vir:  https://www.victronenergy.com/blog/wp-content/uploads/sites/10/2015/11/VictronConnect-composite.png

 

VictronConnect za Android telefone sedaj tudi v Google Play trgovini.

Aplikacija VictronConnect je do sedaj bila dostopna za iOS operacijske sisteme, sedaj pa je na voljo tudi uporabnikom Android sistema.

Ta aplikacija vam omogoča nadzor in konfiguracijo BMW baterijskih monitorjev in MPPT upravljalcev baterijskih monitorjev.

Kmalu bo na voljo tudi nadzor nad drugimi izdelki, ki so prikazani na sliki.

Ena izmed odličnih lastnosti, ki jih ima aplikacija so tudi konfiguracijski zasloni, ki pa bodo za iOS operacijske sisteme dodani čez nekaj časa.

 

 

 

eektros

 

OBNOVA ELEKTRO INSTALACIJE NA PLOVNEM BAGERJU

 

Za spremembo, kot podjetje za izdelavo elektro opreme na navtičnem področju, nismo bili v bližini morja.

Tokrat smo se podali na jezero, vendar ne s kakšnim čolnom ali jadrnico.

Dogajalo se je na plovnem bagerju, letnik 1963, katerega lastnik se je odločil za popolno obnovitev vseh mehanskih in hidravličnih delov ter celotno elektro inštalacijo, ki jo je opravila naša ekipa.

 
Kot strokovnjaki na področju projektiranja smo najprej izrisali in pripravili nove načrte.

Sledila je sestava, vezava, postavitev in priklop razdelilca na objektu.

Medtem smo zamenjali vse stare kable do motorjev in hidravlike, novih vtičnih gnezd, razsvetljave ter do vseh treh transportnih trakov.

Pri nas smo izdelali tudi novo krmilno ploščo za upravljanje z bagerjem.

 

bager mura1   bager mura2

NOVOST

5 letna garancija na vse VICTRON izdelke, razen baterij.

 

Pasica-01-2015

Victronov Blue Power Charge IP65

 Blue Power Charger 1210 IP65
Podjetja Victron ni treba posebej predstavljati, saj so že vrsto let sinonim za inovacije na navtičnem področju ter opreme vrhunske kvalitete. Tokrat so se usmerili na lastnike manjših plovil, ki želijo imeti profesionalni polnilec po dostopni ceni.

Blue Power Charger IP 65 je tako imenovani ''pametni polnilec'' saj ga številne funkcije uvrščajo v to kategorijo.

Odlikuje ga šest stopenski algoritem polnjenja, avtomatična kompenzacija moči polnjenja glede na temperaturo okolice, posebni način delovanja za Litijeve baterije, obnovitvena funkcija za popolnoma izpraznjene baterije in navsezadnje ga lahko uporabimo tudi kot usmerjevalnik.

Polnilec rešuje zaščito pred zunanjimi vplivi z vodotesnim ohišjem, varnost notranjih delov pa rešuje zaščita pred obrnjeno polariteto in zaščitnim relejem za prekomerno temperaturo. Hlajenje je izvedeno popolnoma pasivno brez premikajočih se delov.

Blue Power Charger IP 65 je na voljo za 12V in 24V sisteme, pri čemer se lahko izbira tok polnjenja (12V-7/10/15A ali 24V-5/8A). Izkoristek prenesene energije je do 95-odstoten, kar ga uvršča v sam vrh med konkurenti, poraba energije za vzdrževanje že napolnjene baterije pa znaša neverjetnih 0,5W, kar je do 10 x manj kot pri primerljivih izdelkih. Če k temu vsemu prištejemo še privlačno ceno dobrih 100€ za osnovni model, dobimo izvrsten in zanesljiv polnilec, ki  nas bo prepričal.
Vse nadaljnje informacije pridobite pri uradnem zastopniku in serviserju, podjetju Elektro Štumpfl, oziroma na www.elektro-stumpfl.si

Victronov ''multipraktik'' ECOmulti

 

Victron, uveljavljeno ime elektronske opreme iz navtičnega sveta, je združilo dosedanje znanje in izkušnje v nov produkt z imenom ECOmulti. Pri tem izdelku so se ustvarjalci osredotočili na lastnike manjših privatnih fotovoltaičnih elektrarn na hišah, pri čemer želijo izboljšati njihov izkoristek.

 

Vsesplošen problem sončnih elektrarn za lastno rabo je, da imajo največ energije v dopoldanskem in zgodnjem popoldanskem času, ko je pri hišnih odjemih poraba električne energije najmanjša. V grobem lahko rečemo, da je Victron rešil problem z zalogovnikom električne energije. Če pogledamo podrobneje, pa že samo ime pove, da so pri Victronu ustvarili MULTIfunkcionalni izdelek z EKOloškim navdihom. Združili so litijev akumulator (2,3kW, 90Ah, 25°C), polnilec, razsmernik in pametno elektroniko, katera bedi nad omenjenim.

 

ECOmulti je vgrajen za števcem električne energije in pred glavnim razdelilcem v hiši. Tako omogoča, da se njegova pridobljena energija iz sončnih panelov porabi za katerikoli porabnik v hiši. V praksi to pomeni, da se ob zadostnem sončnem obsevanju hiša samostojno napaja, ko postaja sonce šibkejše priskoči na pomoč vgrajen akumulator, ko pa se ta izprazni, pa se avtomatsko preklopi na distribucijsko omrežje in hiša se napaja na klasičen način, kot ga poznamo do sedaj.

 

ECOmulti je izredno prilagodljiv, saj lahko z dodajo baterijskih modulov povečamo shranjeno energijo in s tem avtonomnost, z dodajanjem celotnih sistemov pa lahko z vezavo treh skupaj ustvarimo tri fazno napetost in s tem odjem. Nadzor in delovanje sistema je omogočeno preko vgrajenega monitorja in aplikacije za mobilne naprave, tako lahko iz naslonjača opazujete vašo trenutno porabo električne energije in koliko zelene (brezplačne) energije vam je še ostalo.

 

Vse nadaljnje informacije dobite pri nas, tel.: 00 386 2 88 39 280, info@elektro-stumpfl.si

 

 ecomulti400ECOmulti front400

»Y« PRIKLJUČEK s kopnega

 

V večini marin je število vtičnic s priključno močjo večjo od 16 A (230 V, AC) zelo redko. Problem nastopi, ko se v vročem poletnem dnevu vrnemo v marino in si zaželimo ohladitve s klimatsko napravo in hkrati kuhati, hladiti pijačo v hladilnikih in še napolniti baterije. Z enim priključkom s kopnega to zanesljivo ni mogoče. Modernejša plovila imajo v ta namen že dva priključka, od katerega je eden samo za klimatsko napravo in drugi za vse ostalo. Kljub takšni rešitvi večkrat ostanemo na pregretem plovilu, ker zaradi visokih zagonskih tokov klimatske naprave le-ta ne delujejo. Drugi, ravno tako neugodni, primer je, ko je priključek za klimo preobremenjen, drugi priključek pa le polovično. V obeh primerih ne moremo obratovati »na polno« z vsemi napravami.

 

V podjetju Elektro Štumpfl smo našli rešitev tega problema, ki se imenuje »Y« priključek. Tako kot že opisano, imamo s plovila na kopno dva priključka, ki sta povezana na dva, posebej v ta namen, razvita ločilna transformatorja. Na plovilu ta dva transformatorja na poseben način in s posebno avtomatiko med seboj povežemo (naredimo Y) in tako dobimo vsoto obeh priključnih moči s kopnega.

Na primer: če imamo na kopnem dve vtičnici 16 A, 230 V priključeni na omenjena ločilna transformatorja, potem lahko na plovilu porabimo skoraj 32 A. To pa je več kot dovolj za vse porabnike na čolnu in oba priključka priključka s kopnega sta obremenjena s polovično močjo. In instalacijski odklopniki na kopnem bodo z lahkoto vzdržali to obremenitev. Za zmanjšanje zagonskih tokov klimatske naprave in drug porabnikov smo v ločilne transformatorje namestili tako imenovani mehki zagon (soft start). S tem zmanjšamo zagonske tokove in naši porabniki bodo delovali v vsaki marini.

Pri omenjenem Y priključku tudi ni pomembno ali sta vtičnici na kopnem v isti ali različni fazi, pomembno je samo, da je zaporedje priključitev pravilno – prvo priključimo vtikač s številko 1 in nato vtikač s številko 2. Vse ostalo naredi ustrezna avtomatika.

 

V primeru, da imamo na razpolago samo eno vtičnico, pa priključimo priključek s številko 1 in na razpolago bomo imeli priključno moč samo enega priključka.

 
 

Dodatna, velika prednost Y priključka je zaščita pred galvansko korozijo. Lastnost vgrajenih izolacijskih transformatorjev je galvanska ločitev plovila od kopnega in s tem preprečitev galvanske korozije.

 

y connection

 

y

Odpadna električna in elektronska oprema

»Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO) je zaradi svoje sestave in vsebnosti nevarnih sestavin posebna vrsta odpadkov, zato jo je potrebno ločevati od ostalih odpadkov ter ustrezno obdelati in predelati. V ta namen vas obveščamo, da lahko vašo odsluženo električno in elektronsko opremo brezplačno oddate v zbiralnice družbe ZEOS d.o.o., ki v našem imenu zagotavlja ustrezno ravnanje z OEEO. Vam najbližjo in najustreznejšo lokacijo oddaje OEEO ter ostale informacije lahko najdete na povezavi www.zeos.si

AKUMULATORSKI MONITOR BMV 600 IN 602

bmv600 

Podjetje Elektro Štumpfl vam za brezskrbnejše bivanje na plovilu ponuja akumulatorski monitor BMV 600 ali 602, ki prikazuje stanja akumulatorjev in sicer: trenutno porabo in polnjenje v amperih, stanje akumulatorjev v amperskih urah in stanje akumulatorjev v odstotkih. Razberemo lahko tudi oceno časa uporabe akumulatorjev v okviru trenutne obremenitve in več drugih podatkov. Nastavitev alarma, ki nas opozori, da akumulatorjev ne izpraznimo pod dovoljeno mejo, prav tako pripomore k njihovi daljši življenjski dobi.

GENERATOR FISCHER PANDA 6000i

panda 6000i velika 

Podjetje Elektro Štumpfl je slovenskemu trgu predstavilo generator FISCHER PANDA 6000i, ki je odlično prilagojen vgradnji na jadrnice dolžine 13 metrov in na motorne čolne velikosti 11 m (teža generatorja je 158 kg, zmogljivost trajnih 5,4kW).

INVERTER BLUE POWER - VICTRON ENERGY

Quattro mala 

Predstavljamo:
Victron Quattro, inverter / polnilec,ki ima dva vhoda in izhoda, je lahko povezan z dvema neodvisnima vhodnima izmeničnima napetostima.
Na primer: s priklopom z  obale (shore power) in z enim ali dvema generatorjema.
Quattro omogoča avtomatski preklop na aktivno napetost.
Glede na prisotnost vhodne napetosti,  ima Quattro sposobnost določiti stopnjo izhodne moči oziroma velikost porabnikov.
Zelo primeren je za napajanje velikih porabnikov, kot so kompresorji hladilnikov, električni motorji in ostali podobni porabniki.
V inverterski način delovanja preide, ko ni vhodne napetosti in napaja samo najmanjše porabnike, računalnike in ostalo elektronsko opremo.

Preklop med omrežno in invertersko napetostjo traja manj kot dvajset milisekund, tako da porabniki delujejo nemoteno, brez prekinitve.
Vzporedna povezava treh Quattro enot omogoča izvedbo trifazne napetosti na izhodu. Možna je tudi povezava z alternativnim virom energije (solarna energija).

Novost bomo predstavili na prihajajočem sejmu Internautica 2010 v Portorožu.

KONTROLNIK LOKACIJE FAZE

faza 

Pri podjetju Elektro Štumpfl, kjer že vrsto let izdelujemo električne napeljave in opremo za plovila, imamo v svojem programu tudi izdelavo kontrolnika lokacije faznega vodnika.

ISO in ABYC standardi namreč dovoljujejo uporabo enopolnih napeljavnih  odklopnikov samo v kombinaciji s kontrolnikom lokacije faznega vodnika.
Funkcija kontrolnika je postavitev faznega vodnika na plovilu vedno na isto lokacijo (označena na zaščitnem stikalu na diferenčni tok, RCD) ne glede na to, na katerem kontaktu kopenske vtičnice se le-ta nahaja. Iz prakse je namreč poznano, da se na vtičnicah, montiranih v napajalnih stebričkih marin, fazni vodnik nahaja na različnih kontaktih vtičnice.
To predstavlja veliko nevarnost, še zlasti ob popravilih in drugih električnih vzdrževalnih delih.
Mislimo namreč, da smo z odklopom napeljavnega  odklopnika vzpostavili breznapetostno stanje.
Vendar temu ni tako, saj je v primeru napačne lokacije faznega vodnika, potencial faze na nevtralnem vodniku.
To predstavlja življenjsko nevarnost.
Kontrolnike za napetosti od 200-250 V, 50 – 60 Hz in tokove od 20 – 63 A, v stopnji mehanske zaščite IP 54 izdelujemo z avtomatskim ali ročnim delovanjem.
Kotrolnik je primeren tako na plovilih kot na avtomobilskih bivalnikih.

NOVOST MED AKUMULATORSKIMI POLNILCI

charger 

Pred kratkim je proizvajalec Victron Energy, katerega distributer je v Sloveniji podjetje Elektro Štumpfl d.o.o., na trg lansiral dva nova modela akumulatorskih polnilcev in sicer Blue Power Charger IP20 ter IP65.

Pri prvem gre za 12V 25A in 24V 25A model, ki s tremi posameznimi izhodi hkrati polni tri akumulatorje. Pri tem je vsak izhod sposoben polniti akumulatorje z nazivnim tokom. Poleg tega omogoča 4 stopenjsko prilagodljivo polnjenje: »intenzivno« (bulk) –»normalno« (absorption) – »vzdrževalno« (float) – »shranjevalno« (storage). Blue Power polnilec ima integriran mikroprocesor, ki nadzira polnjenje akumulatorjev. Samodejno optimizira proces polnjenja glede na to, kako se akumulator uporablja. Ima »shranjevalno« funkcijo, ki se vklopi po 24 urah, ko baterija ni v uporabi. V načinu shranjevanja se napetost zmanjša na 2,2V na celico (13,2 za 12 V baterijo), da se zmanjša razplinjevanje in korozija pozitivne elektrode. Enkrat na teden se napetost dvigne nazaj na način »normalnega« polnjenja (absorption), da pride napetost na akumulatorju ponovno na maksimalni napetostni nivo (equalize). To preprečuje razslojevanje elektrolitov in sulfacijo, kar je glavni vzrok za zgodnje okvare akumulatorjev. Za lažje spremljanje dogajanja v polnilcu so na ohišju vgrajeni LED indikatorji, ki z utripanjem oziroma z barvo nakazujejo stanje napetostnega nivoja na akumulatorjih. Polnilec IP 20 je pred pregretjem zaščitem s tihim ventilatorjem. Ko bo temperatura dosegla 60 ⁰C se bo izhodni tok zmanjšal in bo polnilec kljub temu deloval normalno. Druga različica baterijskega polnilca IP 20 je tip 180-256VAC, ki je prav tako nov na trgu pa za hlajenje ne potrebuje ventilatorja. Deluje po principu konvekcijskega hlajenja in je prav tako zaščiten pred pregrevanjem.
Nov je tudi model akumulatorskega polnilca Blue Power IP 65, ki je popolnoma zaščiten pred zunanjimi vplivi. Je vodoodporen, odporen na udarce in zaščiten pred vžigom. Ohišje je izdelano iz aluminija, notranja elektronika pa je zalita v smolo. Omogoča samodejno tristopenjsko polnjenje. Ko doseže nazivno napetost bo polnilec po dveh urah take napetosti preklopil na vzdrževalni način polnjenja (float charge) ali pa bo preklopil po 20 urah nazaj na normalo polnjenje (absorption). Tako je akumulator zaščiten pred prekomernim polnjenjem in lahko ostane priključen na polnilec.
Pri Elektro Štumpfl d.o.o. smo prepričani, da tovrstni polnilci s svojimi lastnostmi pripomorejo k učinkovitejšem polnjenju in vzdrževanju akumulatorjev, ki se odraža v daljši življenski dobi in zanesljivemu delovanju. Vsi uporabniki bodo vsekakor zadovoljni z uporabo izdelkov.